KLIK - KLIK

August 23, 2010

syukur~~

1st of all...aku nak ucapkan syukur...sbb kuiz subjek yg kedua yg aku ambik...aku dapat result paling tinggi lam kelas 2...alhamdulillah...sbb aku dapat tebus balik kegagalan kuiz subjek 2...bukan nak bangga...tp sbg penghargaan kpd diri sendiri...tq YA ALLAH...

mungkin inilah hikmah bila aku dh xde org tersayang d sini...well~~aku x kisah...sbb aku nk lupakan kenangan 2...dan aku x nak ingat pape lg dah sal dia...biar lah bayangan dia berlalu begitu saje...aku dh penat ngn permainan dia...

erm...utk midterm i.m lak...erm,not bad...tp soalan 3 mmg aku x tau aku jwb ape...adui...pening kple...huk4...2 la study last minit je keje aku nie...isshhh...x leh lagu 2 kan??...

bile la aku nak barubah ek??...huk4...x tau lah...penat sgt...lam kelas i.m td pon...rase ngantok sgt2...aduiiiii....hope pas nie x jadi mcm 2 dah~~~insya ALLAH...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki