KLIK - KLIK

August 26, 2010

cinta dtg lagi~~

walaupon kami baru je kenal...dia pandai bt aku happy...

walaupon aku x suka org merokok...aku terima dia sbb dia syg aku...

walaupon hubungan nie masih baru...aku cube utk tanamkan kepercayaan kpd dia...

walaupon aku x tau ape yg dia akn bt d blkg aku...aku berserah kpd DIA...

walaupon aku blm pasti adakah aku dpt terima dia mcm aku terima JY...aku akn cube terima dia...

walaupon aku x pasti apakah penerimaan dia bila de pertemuan kami nti...aku x nak ambik kisah...

nie dia...



walaupon dia x semanis JY...aku x kisah...

kesimpulannya...aku mmg syg JY lg...tp aku dah berjanji utk lupakan JY...yg lepas, biar la lepas...then, aku akn syg dia mcm dia syg aku...then, aku akn terima dia spt dia terima aku...

bt JY...aku doakan kamu bahagia...dan doakan lh jua kebahagiaan aku bersama dia...halalkan semua yg pernah kita lalui...kamu juga adlh satu anugerah istimewa bt ku walaupon hubungan kita tidak tahan lama...aku selalu doakan kebahagiaan kamu...


:)

*note : aku akn cube mencintai dia...walaupon aku x tau sempat kekal lama atau x...biarlah...hehehehehe....muaaahhhhss....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki