KLIK - KLIK

August 21, 2010

aiya~~

today dah masok hari ke berape puase ek??...ntah...aku lupa lak...byk sgt lam kepala aku nak pikir...smpai puase ke berape pon aku dah lupa...sgt terok ank che awang nieh...hak3...

maknanya...dah 2 minggu 4 hari aku clash ngan mamat 2...aduh la..~~nape la kepala aku ngan hati aku nie degil ag nak pikir, ingat sal dia ag??...2 la menunjukkan betapa aku syg dia...tp aku kena lepaskan dia sbb dia kata aku x paham dia...hahahahaha...lawak tol r mamat 2...

kalo x nak aku dah, bgtau r terus...xyah berlagak yg org lain akn paham ko mcm aku phm ko...aku x kisah...dan aku nak tgk setakat mane org yg ko kata phm ko 2 akn paham ko...well...mas eyg akn tentukan segalanya...

ko jgn wisau r...aku x kan kenal ko lg...sbb aku mmg nak buang ingatan aku drp terus ingat ko...wat pe ingat ko yg selalu abaikan aku kan??..even aku sebenarnya msh ingat ko...tp aku tetap akn berlagak mcm dh lupa ko r...sbb aku kena buat mcm 2...dont wory...sbb if aku leh lupa sal r****d...makna nya, ngan ko pon aku leh...cume i need time...u know time??

but...aku de 1 benda nak bgtau ko...berbahagialah kamu ek??...tp biasanya, kata org...setiap perbuatan ade pembalasan...so, just wait 4 the pembalasan 2...aku x penah mtk Allah balakan ko...aku selalu doakan ko bahagia, berjaya lam ape yg ko rancang...insya Allah...DIA akn makbulkan doa aku...k???jgn wisau...

tp aku mintak halal r setiap mase yg ko dh abis kan utk aku yg x phm ko nie...aku pon paham r kalo ko x nak aku..aku x cantik, x pandai...gemok lak...lain r kalo mcm awek2 ko dulu...dan mungkin dalam mase 2 minggu lebih nie ko dh de awek lain??...

wah!!~~sungguh senang ko bercinta...mcm tukar baju...tp ko jgn main2 ngn hati seorg wanita...jgn d sebabkan ko, laki lain yg jd mangsa ketidakpercayaan wanita...sbb hti wanita sgt lembut, sgt sensitif...ko x leh r nak samekan wanita ngan laki..

sbb seumur hidup aku,..aku x penah tau bahawa lelaki2 yg aku kenal nie sgt setia ngan awek dia...kalo de bertuah r wanita yg jd milik dia...tp...kalo aku nie, mane de org nak setia ngan aku kan??..

tp aku x kisah...sbb lepas aku clash ngan ko..hanya 1 yg aku nak...aku nak penuhi hasrat ibu bapa aku, hasrat aku sendiri...yg nak tuntut ilmu selagi mane aku mampu...dan aku hanya nak majukan diri aku dahulu agar aku berjaya...

biar aku mampu miliki kereta sendiri, biar aku dapat bahagiakan parents aku dulu...dan aku kalo boleh dah x nak pikir sal cinta...biar lah aku sendiri mengemudi hidup aku yg di bantu oleh parents aku...sbb tiada yg penting lam hidup aku sekarang kecuali utk mendapat keredhaan parents aku...2 je yg aku nak sekarang...even naluri seorg wanita nak lebih drp 2...

biarlah mase yg tentukan...biarlah takdir yg tentukan nasib aku nti...x rugi pon...k lah...bye2...



p/s : aku lom ready utk terluka lg...~~~ :'(

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki