KLIK - KLIK

February 02, 2012

banyak nye air mata.........

assalamualaikum wbt...

kalo korang perasan...nie entry kedua untuk malam nie. tapi entry nie ringkas je la...hey. nape la sehari dua nie murah lak air mata aku. asyik sedih je.


air mata aku tercurah untuk :

----->1. sedih sebab fikirkan adik aku yg bru merasa dk sekolah vokasional. tp itu taklah sedih sangat. yang sedih nya part fikir macam mana la adik aku stay kat asrama tu?.

-----> 2. sedih sebab permohonan untuk ke UiTM tidak berjaya seperti yang aku harapkan. yang nie la paling sedih. sebab aku memang nak sangat. cume, razeki belum ade. aku Pasrah!.

-----> 3. sedih sebab yang nie memang takleh blah. apalagi kalo bukan sedih sebab novel Lafazkan Kalimah Cintamu...macam banyak sangat air mata aku untuk no 3 nieh. tp, mungkin jela air mata yang lebih. tapi kesedihan tak lebih.

-----> 4. sedih sebab nie harus ke aku teruskan?. sedangkan aku percaya...Jodoh itu sudah d tetapkan sejak dalam perut ibu lagi. dan sedangkan aku yakin yang, Jodoh itu pasti ade.

----->5. sedih sebab yang tak bersebab pon kadang ade jugak. tak ketinggalan sedih tanpa alasan yang kukuh. huk3.




*note : agaknya anak manja macam
aku nie memang suka berteman
air mata kot.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki