KLIK - KLIK

February 27, 2012

that was my 1st experience....



hai...selamat petang semua. okey. aku taknak la taip panjang2. cuma nak korang semua tgk..kalo rajin nak komen, tinggalkan komen ye?. aku nak tau ape pendapat korang tentang hasil kerja tangan aku. sebab nie kali pertama aku buat benda nie. tu pon atas permintaan keluarga sedara aku. oke? tengok, selidiki kelemahan dan tinggalkan komen ye?. komen yang membangun amat d galakkan ... terima kasih.


special edit untuk pengantin.

hantaran d hari akad nikah.

bersama ibunda pengantin lelaki.

bagai pinang d belah dua...



*note : akan kembali ngan
next entry.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki