KLIK - KLIK

February 21, 2012

mana dia?


hai semua. aku takde mood nak taip panjang2. cume..

nak luahkan kesedihan aku..

aku cek keputusan rayuan...tapi, taktau la resut tu dh kuar ke belum...
sbb aku tengok, xdak announce pn kat web tu. bila tengok kat keputusan yang dulu.
still ade announce pasal rayuan.

cam konfius + sedih gak la...bila dah berhajat, berharap tinggi sangat...
tapi macam takdapat. mungkin kah belum tercapai hajat aku itu?


ps : Memang aku pn x sure sama ada keputusan tu dah kuar atau belum.
kalo belum keluar, mungkin ade harapan...kalo dah keluar, harapan aku pasti hancur spt kaca jatuh ke tanah. ( u see my sadness? )





*note : awan cerah
bertukar awan gelap.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki