KLIK - KLIK

February 25, 2012

Jumaat yang terisi....

hai semua. selamat berhujung minggu. tapi kat Kelantan nie. Jumaat lah yang meriah. sebab kebanyakkan nya cuti kerja jatuh hari Jumaat. macam aku la. dapat cuti hari Jumaat. Alhamdulillah. dapat jugak keje yang ada cuti. atleast, cuti sama macam orang lain. kan?. hehehe.
lagipon, hari Jumaat sesuai untuk kita luangkan masa bersama keluarga.

anyway...kali nie, aku nak kongsikan sedikit picture yang d snap pada hari Jumaat. dua Jumaat berturut2. 1st Jumaat tu mase keluar bersama family. 2nd Jumaat pulak, mase sambut majlis Mulidul Rasul d rumah tok guru mengaji...

lets check it out...

-------------------------------------------------------------------------------

2nd Jumaat...actually, this is the last session iaitu sesi makan2
selepas berselawat ke atas Nabi Muhammad SAW.

mari tadah tangan. mohon doa kepada Allah.

semasa berselawat, photo request by kaknab.

selawat ke atas Muhammad SAW.

acara pemberian bunga rampai wangi yang sinonim dengan acara berselawat.

mendengar penjelasan before baca rowi dan selawat.

penerangan oleh tokguru ngaji.

budak perempuan syok sendiri. hahaha. jurufoto snap foto sendiri.
sbb xde org nk tolong snap.

bunga rampai edited

surah Yassin edited. from green colour (original) become other colour.


photos on 1st Friday...

actually, i dont know what the name of this bird. parrot or something else?.
but...i love to take the piture.

Exora milik dad and mum. on the day, i was test drive this car for the first time.
and you know what?. i ENJOY it...





*note : next Jumaat nak wat ape lak ek?

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki