KLIK - KLIK

October 15, 2010

maafkan aku dan keciknye dunia nie~~

kali nie...aku nak mintak maaf dkt dia (someone bfore JY)

dia masih syg aku...cume aku je yg x leh syg dia...

aku x tau nape...

smlm dia nak panggil aku ayg...

aku x nak...tp aku x sampai hati bile dia majuk...

so...aku on...tp aku rase nyesal sbb terpakse mainkan hati dia...

aku x leh terima dia...aku cume xnak dia sedih...sbb dia baik sgt ngan aku...

ape patut aku buat??...




ape yg aku maksudkan dgn keciknye dunia ialah...

hari khamis ari 2...dengan izin Allah...

aku d pertemukan dgn JY d poli...

walaupon dia sudah melukakan hati aku ngan perkataan yg sgt hina...

aku masih merindui dia...masih mengharapkan dia...

kenape??...sedangkan...dia dah kata aku mcm2...

aku sendiri x sangka dia sanggup keluarkan kata2 mcm 2 dkt aku...

padahal dulu...katanya, aku lah yg dia sayang...katanya, nak terus bersama aku sampai bile-bile...

tapi skrg...aku d tinggalkan sendirian...terkapai2 lemas d lautan cinta...

aku merindui dia...mungkin Allah nak aku tgk wajah dia...

sbb aku x mungkin mampu miliki dia lagi...dia dah ade MR...

MR yg bahagiakan dia skrg...aku sedih sbb aku x dpt miliki dia...

x dapat miliki dia mcm mane aku x dapat miliki M.rASHID...

ceritanya same sahaja...mulanya, aku just berkawan dengan kedua2 makhluk Allah nie...

tp bile lame2 2...makhluk Allah ajak aku cople...mase yg 1st, aku yg bodoh nie...terimalah tanpa ade syak wasangka...

tapi lama2 ternyata dia hanya mainkan hati aku...

bile ngan JY pon same je...dia ajk aku cople d mase aku mencari cinta sebenar aku...

tp sempat bertahan 2 bulan 1 hari je...kami clash...walaupon aku yg mintak clash...

aku x bermaksud membuang dia...aku cume nak majuk...

tp x sangka...dia dh ade pengganti aku setelah aku minta clash...

aku mmg x sangka...takdir aku same bila aku menyayangi dan mencintai dua hamba Allah nie...

aku x tau la sampai bile aku kena bersedih dengan kekecewaan aku ngan JY nie...

ngan M.rASHID dulu pon makan mase 3-4 tahun...

sekarang nie...aku dh x contact ngn M.rASHID...mungkin dia dh x ingat aku hatta sebagai sahabat...

aku x kisah...sbb dia x penah hargai persahabatan aku ngan dia...

ngan JY pon aku x tau...nape dia sanggup buat aku mcm nie...

so...macam mane aku nak caye ngan laki??...

bile aku syg seseorg 2...nie lah kesudahannya...

aku sangat sedih...bile malam je...aku sayu...teringat kenangan yg byk yg penah aku lalui bersama kedua2 makhluk Allah nie...

tapi nie takdir aku bile Allah dh tetapkan...aku kena terima...walaupon hakikatnya...hati aku...

aku je yg tahu betapa sakitnye hati aku...sekarang...aku menangis lagi...



walau ape pon yg jadi...aku xkan sekali2 buat keje bodoh lagi...

cukup lah dua kali aku d kecewa ngn laki yg aku sygi...



aku harap Allah akn selalu alirkan kekuatan kepada aku untuk aku tempuhi hidup nie...

aku x kan pernah menyesal takdirkan aku begini...aku akn belajar terima hakikat nie...

aku berdoa semoga aku d berikan kesabaran spt kesabaran Nabi Muhammad SAW...



aku cume berdoa agar kedua2 insan yg penah menghuni hati aku nie bahagia bersama pilihan mereka...

kamu berdua jgn risau...insya Allah...aku x kan pernah mengganggu kamu berdua lagi...

pergilah kamu bersame org yg kamu sayangi...kerana mereka lebih berhak memiliki kamu berbanding aku...

biarkan aku berdiri d sini tanpa kamu berdua d sisi aku...

kekecewaan yg kamu hadiahkan nie sgt2 bernilai sehingga aku menangis krn kamu...

mungkin kamu memang mahu melihat aku down mcm nie kan??...


buat JY dan M.rASHID...THANK YOU SBB PNH BUAT AKU BAHAGIA...

TQ SGT2...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki