KLIK - KLIK

October 19, 2010

selesai suda~~

pertamanya aku nak ucap syukur sbb dengan izin NYA aku bersama kawan2 kumpulan utk marketing research dah berjaya melepasi saat2 pembentangan proposal...

mmg aku akui...byk kelemahan kumpulan aku sbb byk benda yg patut ade dlm slide ngan report xde...

ntah lah...walaupon dh lega sbb dh lepas presentation...

rase x puas ati tetap ade sbb aku buat yg terbaik utk kumpulan aku...

mmg aku sedih sbb x dpt buat yg terbaik...

tp aku akn cube buat yg terbaik selepas nie...

buat lecturer aku...saya mintak maaf sb x buat yg terbaik...saya akui kesilapan saya...

huhuhuhuhuhuhu....teruk sangat dah aku sem nie...

banyak main2...banyak ikut perasaan...

hadooooiii~~~~

aku harap...utk mase depan...aku akn buat yg terbaik...

ngantok sgt ptg td...tido 6.30, bangun 7.45...smyg mgrib...kuar makan lak...

hehehehehe...teruk kan??...

hak3...tapi kalo korunk nak tau...best gak hidup single nie...

nak tau sbb ape aku kata mcm 2??

sbb aku x perlu nak bahagikan mase nak msg ke nak col ke nak ape utk lelaki...

hehehehehee...mungkin belom masanya...

walaupon aku akui kadang2 tercuit dlm hati nie sedih sbb xde teman cinta...

tapi aku tetap happy...sbb aku x perlu menjeratkan diri aku ke dlm lembah kekecewaan lagi...

hik4...sampai bile aku nak single??...hik3...

jgn tanya la...sbb aku sendiri pon x tau...

hahahaha...yg aku tau sekarang...aku msh x dpt lupakan dia...

dan aku ras aku x nak bercinta lg utk sekarang...

cukup lah aku menangis dan hampir mensia2 kan study aku...

haissssh...aku careless sgt mase bercinta ari 2...

aku nyesal sbb aku x dpt komitmen...

huk4...

aku x de pe nak cakap utk dia...aku cume nak pesan...

kalo2 la dia ade jengah blog aku...

aku nak pesan 1 je...jage diri baik2...





*note : sampai skrg aku msh syg dan rindu kamu...tp aku yakin...aku dapat lupakan kamu seperti mana kamu melupakan aku...

segala kata2 mu yg sgt menusuk hati...akn terpahat d hati aku sampai bile2...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki