KLIK - KLIK

October 25, 2010

nape aku??~~

aku x kuat nak hadapi semua nie...

aku surrender...

tiap saat...tiap malam...aku menangis,,,

kerana JY??....yg x menghargai aku...

kenape??...

murah sangat ke air mata aku utk dia??...

mane janji2 dia dulu??...

aku syg dia...................

dia yg x paham aku...

aku cume akan jadi aku...utk aku...

kenape dia macam nak aku jadi org lain??...

aku x mampu........

aku sedih...

aku sedih...

aku sedih...





minggu depan...31.0ktober.2010....aku dh stat final...

tapi aku masih mcm nie...x leh nak fokus...

padahal...result aku jatuh...

mcm mne aku nk hidup...

mcm mne???....

tolong la aku......


sape yg boleh phm aku???....aku xde tempat mengadu...

aku x nak kecewakan mak aku...





*ma....jiebah mitok maaf...sbb x dgr ma oyak...

btl la gapo hok ma oyak...

ore x leh bawok 2 bendo dlm 1 mase...

kenyataan nya...ore kecewo lonie...

sapa ko...kuiz pon buleh markah sikit...

ore x janji nak buleh AJK lagi sem nie...

ore cube buat terbaik ko ma...

ore janji...





:'(


aku menyesal.....................................

menyesal sangat sbb aku rase....nie kali yg kedua aku akn kecewakan mak aku...

kenape aku susah sangat nak penuhi hasrat mak aku??...

padahal aku tau...mak aku hanya nak yg terbaik utk aku...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki