KLIK - KLIK

October 10, 2010

memang nasib aku!!~~

aku berterima kasih dan aku rase sedih r sbb dia x dpt nilai aku...

dia kata aku dajal dan lancau...

dia kata dia x lapar nak tgk muka aku...



mmg sgt2 menyentuh hati aku...

dia ingat aku nak ke tgk dia??...

kalo btl berani...dtg r bersemuka ngan aku...



dah r dia hutang topup ngan aku...

blh pulak kata aku x nie mcm 2...

haaiiiissshhh...angin satu badan tol aku...



sebelum nie...boleh lak byr topup aku...

bile dh clash...mane byrn nye??...

aku xkan ungkit r kalo aku x wat bisness...



bodoh tol...aku x kisah kalo dia btl2 x nak dkt aku dah...

aku pon x lahap r nak dia...

sblm kenal...ok jer...bile dah kenal...mcm celaka...



kata kawan aku...dia nie jenis x kenang budi...

ntah la...mampos g la...nak bt ape pon...

yg penting dia byr topup aku...



bodoh!!!!!~~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki