KLIK - KLIK

October 09, 2010

study~~

sekarang masa nye untuk aku study...

minggu nie sgt2 busy ngan kuiz dan assignment...

hope i can do the best 4 this thing...

sem nie...nak gengam AKJ lagi...

hope i can do this...

mungkin resut akan jatuh sem nie...

tapi...i hope..i still can have a chance to get AKJ result...

becoz...aku nak buktikan pd semua terutama pada dia...

aku masih mampu genggam cita2 aku walaupon tanpa dia...

biar dia rase bangga sbb lukakan hati aku d samping melihat aku berjaya...




note : help me to make this become reality...:)

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki