KLIK - KLIK

October 07, 2010

undur diri!!~~

d sini...aku akan cube menjauhi dia...dan awek dia...

aku jeles...jeles nape aku x dpt miliki cinta aku utk selama-lama nya...

jeles sbb org yg aku syg...selalu memilih org lain...

salah ke kalo aku majok dan minta d pujuk??...

aku cume meminta hak aku untuk di sayangi dan untuk d cintai...





aku merasakan aku sudah semakin lemah kerana cinta...

kenape??....

aku merelakan diri aku redha andai ini yang ALLAH tentukan utk aku...



go jiebah...go...fight 4 ur good life...


bangun jiebah...bangun...jgn biarkan diri kamu d selubungi rase itu lagi...

lupakan saja dia...



















ok....orite....
aku akn menjauhi dia....utk selama-lamanya mungkin.............




walaupon sekarang aku akan :'(

aku yakin aku akan :) nanti....






aku yakin dengan takdir ALLAH...aku cume perlu menunggu waktu itu tiba...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki