KLIK - KLIK

October 21, 2010

tetap same~~

sampai hari nie...saat nie...aku tetap ingat dia...

lalallaa....

bile g pasar malam td...tgk org2 cople...

perghhh,..bahagia nya rase...hahahaha...

tapi dh nasib aku bersendirian...

makan aku terima nya dengan redha...

inilah yang terbaik utk aku...

dia dengan dunia nya...aku dengan dunia aku...

huk4...

malam nie aku akn balik kelantan,..,

harap2 semua berada dalam keadaan selamat...insya Allah...

doakan perjalanan aku selamat ye??...

sayang korunk semua....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki