KLIK - KLIK

October 08, 2010

tidak semudah itu ~~

jika ditanya apakah yg aku tgh lakukan sekarang??

pasti aku akan menjawab...sku sedang merindui dia...

jika d tanya apakah aku masih menyayangi dia??

pastinya aku akan menjawab ....ya, aku masih menyayangi dia...

jika d tanya apakah aku masih menginginkan dia??

pasti aku akn jawab...ya, sbb dia lah yg aku cinta...

jika d tanya apakah yang membuatkan aku mengingati dia??

pastinya aku menjawab....ya, kerana semua kenangan yang aku lalui bersama nya adalah yg plg bermakna dlm hidup aku...

jika d tanya mampukah aku melupakan dia??

aku akn menjawab...kalo mungkin itu, ia akn mengambil mase yg lama..krn aku mengenalinya sblm cople sudah lama...

jika d tanya d manakah keistimewaan nye??...

aku pasti akn menjawab...aku xtau kerana aku mencintai dia bkn krn keistimewaan nya...

jika d tanya apakah yg aku inginkan drp nya??

pasti aku menjawab...aku mahukan hatinya..agar aku mampu mendamping mu sehingga akhir hayat ini...

tapi....jika d tanya...apakah semua itu akn berlaku??

pasti aku akn menjawab...tidak...kerana antara aku dan dia sudah berlaku kesudahan yang amat menyedihkan hati aku...

krn dia telah memilih insan lain...walaupon aku menyayangi dia...aku harus melepaskan dia utk selama-lamanya....

izinkan aku menyayangimu....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki