KLIK - KLIK

October 07, 2010

pasrah!!~~

aku pasrah...dan aku terima semua nya sebagai cubaan utk hidup aku...


ya....aku cube tersenyum walaupon senyuman aku pahit...


aku cube bergelak tawa walaupon gelak tawa aku tidak seceria itu...


kerana d sebalik itu...tersimpan 1000 duka yg hanya aku yg menanggungnya...


d sini....aku cube berdiri tanpa dia...


aku berdiri tanpa cinta aku pada dia...


dia telah memilih insan lain yg mampu membahagiakan dia...


aku pasrah....kerana aku bukan lah siapa2 dalam hidup aku...


aku akui...aku merindui dia setiap saat...setiap masa...dan setiap ketika...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki