KLIK - KLIK

November 25, 2010

ahhh...aku kecewa!!~~

kali nieh aku x nak cakap ape2...aku cume nak kongsikan kekecewaan aku slps aku melihat result aku .....


kedeboom....jatuh!!!~~


wah!!~~aku pon x tau nape hal nie leh terjadi...

urm...aku redha walaupon dlm paksa...


aku dah agak akn ade yg dpt C....


Dan....jangkaan aku mengena...

dan yang aku jangka terlepas sasaran pon ade...


aduh!!~~nape leh jadi cam nieh??


nie mungkin sbb aku terlalu asyik ngan kekecewaan bercinta ngan JY...

tapi....kali nie aku berjanji....aku x kan biarkan semua itu berlaku lagi...


dan...utk istilah CINTA....itu x kan wujud lagi...sebelum aku berjaya...

yeaah~~itulah tekad ku...


sebelum aku chow....aku tinggalkan korunk ngan result aku yg x berape elok dah memalukan inieh....



KOD

NAMA KURSUS

JAM
KREDIT

GRED

NILAI
MATA

MATA
KREDIT

STATUS

A4004

ENGLISH FOR COMMERCIAL PURPOSES 4

1.5

B-

2.67

4.01

0

P3119

PENGURUSAN PERNIAGAAN

3.0

B+

3.33

9.99

0

P4706

ASPEK GELAGAT PENGGUNA

3.0

A

4.00

12.00

0

P4707

PENGURUSAN SALURAN AGIHAN & PERUNCITAN

3.0

A-

3.67

11.01

0

P4708

PENYELIDIKAN PEMASARAN

3.0

B+

3.33

9.99

0

P4709

PRINSIP PENGIKLANAN

3.0

C+

2.33

6.99

0

P5126

ASPEK PEMASARAN ANTARABANGSA

3.0

A-

3.67

11.01

0


Purata Nilai Mata PNM : 3.33
Himpunan Purata Nilai Mata HPNM : 3.37
KEPUTUSAN : KEDUDUKAN BAIK



teruk kan???...aduh~~~xdpt la AKJ aku sem nie...

huhuhu....xpe lah...nak bt cam ne...

tapi aku berjanji dan bertekad akn bersungguh2 utk sem last t...

i will.....................



2 comments:

HanYa aQu said...

Jgn KeCewe Dengan per adik dapat... sem depan CuBer Lagi yg terbaek... inSya allah... Allah x kan Hampa kan Hamba nya yg da UseHe kan... Soo Bersyukur dengan Aper yg adik dapat skrg... Paling x.. adik masih leh Teruskan PerJuangan..

cik najibah said...

yup....mekasih kak iqa...

jie masih x kecewa sgt...cume terkilan sbb ade sbjek yg x jangka skore...

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki