KLIK - KLIK

November 13, 2010

urm...berulang lagi~~

erm...dah byk kali aku cube bercinta dan cube percaya kpd laki...

tapi hasilnya??

tetap sama...

laki x setia...

wah!!~~statement berani mati...

hahaha...pedulik ape aku...

kalo ko rase ko x leh nak syg aku...

baik ko cakap btl2...

ko ingt aku nie byk mase ke nak pikir hal ko??

hah....xde mase...

kalo ko masih nak berkias2....

aku mmg x teragak2 utk mintak putus ngn ko sbb ko mmg dh tunjukkan yg ko pn x leh terima aku spt yg aku jangkakan...

hah....aku rase mcm nak gelak...sbb x sampai seminggu hubungan terbaru aku...

aku dh clash...mcm mainan lak...

hahahahahaha....

nasib baik gak...sbb aku x syg ko bagai nak rak ag...

ah...persetankan...aku dh malas nak pikir hal ko...

aku pon dh rase mls cople...(tapi btl ke???)

hahaha...aku x tau la...

kita tgk je la sejauh mane apa yg aku cakap 2...

lebih baik gak aku fokus ngan study aku...

hahahahahaha...aku nak maju ke hadapan ngan ilmu penuh d dada...

dan aku nak jadi org berguna pada ma ngan abah...

bangsa dan juga negara...

insya ALLAH....

dan yg lebih penting aku nak berjasa pada ILAHI...'

MY WISH....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki