KLIK - KLIK

November 23, 2010

kuala lumpur~~

mesti korunk tertanya2 nape aku tulis kuala lumpur kan??...

xde pape sebenarnya...

hehehehe....

aku dkt kuala lumpur la sekarang nieh ha...

bosan....

tp kalo dok umah...asyik nak kuar je...

adoyai~~


urm...dalam dok k.l nieh...

aku ngah tunggu result sem 5 aku nieh...

agak2 nya boleh bape ek??...

wah~~aku takut nak meneka...

aku cume harap aku dpt kekal memegang gelaran pelajar yang menerima anugerah ketua jabatan...

seperti dua sem yang lepas....

hanya itu yang aku harapkan....

insya ALLAH...dan aku menunggu ngan penuh debaran...

Hahaha....debar macam nak kawen ke ape???..


yang 2 aku x tau lak....

yang aku tau....aku berdebar menunggu result...


hope i can get it~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki