KLIK - KLIK

November 29, 2010

my expectation~~

jangkaan aku mengena lagi kali nie,.

its nothing 2 say...

but i just want 2 share with u...

aku daftar ari nie...

daftar kejap je....



ape yang aku maksudkan...

ialah...aku terserempak dengan dia...

dia 2 sape??...itulah JY yang aku maksudkan...



dan reaksi dia??

mestilah jalan menunduk...

mungkin x menyangka yang akan terserempak dengan aku...

aku x mengelak...sbb aku x pernah menolak pertemuan yang berlaku...



mungkin cume dia yang x kelapaq nk tgk aku...

peduli ape aku...

itu pihak dia...

aku x menolak pertemuan yang pernah di takdirkan untuk kami...

cume mungkin dia yg menolak....



tapi...kuasa ALLAH...

siapa yang mampu menolaknya kan??...




so...moral nya...

jangan nak bercakap besar untuk menolak sebarang kemungkinan pertemuan itu...




*note : masih ade rindu...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki