KLIK - KLIK

November 15, 2010

kau pergi jua~~

innalillahiwainnailaihirajiun...

tarikh 15 november...menyaksikan kepergian seorang wanita yang aku gelarkan TOK NIK...

kepergian nya kerana sakit tua...

tiada ape yang mampu aku katakan...

cume...aku hanya ingin mengucapkan takziah kepada keluarga terdekat...

aku ngan family pon selalu pergi umah TOK NIK apabila hari raya...

dan apabila dia sakit...




malam tadi aku dah pergi menziarahi TOK NIK yang sedang sakit tenat ngan mak...

dan sempat jugak aku bacakan yassin untuk arwah...

doaku....semoga arwah TOK NIK d letakkan di bersama-sama org yang beriman dan semoga arwah TOK NIK dicucuri rahmat oleh NYA...

Amin~~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki