KLIK - KLIK

November 18, 2010

apa bezanya????~~

gud mornink....dan assalamualaikum semua...

ape khabar now?...sehat ke??...

hope kamu2 semua sehat2 je d sane...

.....................................


urm...post kali nie...xde pape yg penting...

cume aku nak tanya pendapat korunk sbb aku x tau ape kah bezanya...



urm...mesti korunk tertanya2 beza apakah yg aku maksud kan, ye x???...

sebenarnya aku nak tau pendapat korunk...

apakah bezanya antara SAHABAT, KAWAN, dan RAKAN??...




korunk tau x??...if korunk tau....bgtau aku ye??..

sbb aku x tau ape bezanya....

cume aku rase...SAHABAT, KAWAN dan RAKAN 2 adalah individu yang rapat ngan kita...

yang x de pertalian darah ngan kita...

yang selalu ade d waktu susah dan senang kita...

erm...btl x???...

aku hanya tau itu...dan selebihnya...mmg aku x tau...

tapi...aku berbangga sebab sepanjang hidup aku...aku d beri kesempatan untuk mempunyai SAHABAT, KAWAN dan RAKAN yang berada d sisi aku...

walaupon...ade yg x dapat bertahan lama untuk terus berada d sisi aku...

kebergantian mereka ialah kerana kebodohan kami d waktu itu...




sometimes, aku bingung gak...

pikirkan...kenapa semua nie berlaku??...sedangkan...org lain x penah sampai gaduh2 antara mereka sendiri...

cume aku berbangga sebab aku d beri peluang untuk menjadi SAHABAT, KAWAN dan RAKAN kepada seorang perempuan yang telah lama dengan aku...



mmg aku akui...kdg2 je kami bersms or bertemu....kerana kesuntukan mase dan kerana komintmen kami kpd pelajaran, keluarga dan mase depan kami....

tapi...bile ade mase terluang dan bile kami2 sama2 free...

kami selalu bertemu d rumah aku atau d rumah dia...untuk bercerita....

bercerita tentang semua yg kami lalui dlm hidup masing2....




aku dh lama kenal dia...aku kenal dia mse aku kecik ag...

aku ngan dia sekolah sekali...dok d kg sama...

hehehe...main2 pon sekali...

aku rindu saat2 2....



d samping dia...ade lagi seorg pompuan yang boleh d katakan selalu berada d sisi aku...

dia baik...dan selalu bg aku kata2 semangat d kala aku down...

dia selalu sokong ape yang aku lakukan...

cume...mungkin kerana beberapa faktor persekitaran yang memang aku x leh nafikan...

aku kena berhati2 apabila bercerita tentang semua peristiwa dalam hidup aku...



aku x nak peristiwa2 lepas terjadi lagi...antara aku, dia dan.....??

..... yang aku maksud kan bukanlah kekasih dia...

aku x penah ade krisis ngan kekasih dia...



urm...biarlah ..... 2 hanya aku dan dia yang tau siapa...

but...aku sayang dia dan seorang lagi dia...sbb dia memang selalu ade d samping aku bile aku memerlukan...

dan aku cube selalu berada d samping dia...




aku gembira bile dapat luangkan mase dan bercerita dan mendengar cerita dengan mereka...

aku sayang mereka dunia dan akhirat selain family aku yg tersayang...


aku tinggalkan korunk dengan dua perempuan yang aku maksudkan ye??...





aku sayang kamu berdua....sgt2...

tq sbb selalu d samping aku...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki