KLIK - KLIK

November 05, 2010

berulangkah sejarah ini??~~

just nak share gambar2 malam dinner sem akhir dan dinner AKJ sesi julai 2009 untuk hadiah semester jan 2009... kemenangan aku mendapatkan dan membayar kembali hadiah kekecewaan aku d waktu aku berada di sesei julai 2008...bersama kawan2...




bersama EN HAZIRI (mengajar subject KEUSAHAWANAN)




bersama SIJIL AKJ dan PN SUZANA (megajar subject SELLING)




aksi KAMI bersama SIJIL masing2




wif EN FIRDAUS (mengajar subject PRICING)




ini aksi AKU malu photo d snap...sbb x canTIk




gambar aku nan fiffy...

kami bersama2 pergi ke majlis itu pada malam itu...





GEMBIRA nya aKU Dan KawAn2 MasE nIE...

menGharAP uNTuk MenGUlAnGI lAgi SEjARaH inI...




INSYA ALLAH...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki