KLIK - KLIK

November 18, 2010

raya qurban ohh raya qurban~~

hehehe...kali nie...xse post pjg2...

sekadar nok tunjuk picture2 hok aku dey snap maso raya qurban 2 hari lepah...

hehehehe...

jange kejut sudoh la deh....

hehehehe...














gambar aku mani ado...sbb x dop sapo nok tulum ambik gmbr aku...

hahahahha....jd, aku dok tgk2 acara semelih lembu beley2 aku jo ambik gmbr sep2 dio dok tumuh misoh daging lembu 2...

hahahaha....

xpo...gmbr aku byk doh...

takut reader2 blog aku borim tgk gmbr aku pulop...

hahhahahaahahah....

SELAMAT AIDIL ADHA SEKALI lg...

papai....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki