KLIK - KLIK

November 05, 2010

beg aku!!~~

urm...sayang2 ku...

aku dh beli beg gantung yg aku nak beli hari 2...hehehe

nti aku masukkan lam nie ek??..

sabar ye syg2 ku...

hehehehe...

pas 2...beberapa hari lepas...

aku g makan dkt restoran yg dkt ngn umah sewa aku nie...

aku order nasik goreng pataya...

ngah2 tunggu nasik aku ngan mknn yg kawan2 aku order...

maka sampailah nasik 2...

pas 2...bile aku tgk nasik 2...tgk2 dkt telur 2...ade tulisan I LOV U...hahaha...

main2 btl la tukang masak 2...

hehehehehe....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki