KLIK - KLIK

May 06, 2011

akhirnya aku jadi berani~~

assalamualaikum dan hye.

urm. dah malam2 nie. ngan mandi pon belom, hehehehehe. biasa la. aku nie, kekadang ikot mood kalo nak mandi. actually, td..aku, mak, kakak, ank sedara g tesco. pas tu, aku sekarang ngah dalam mood nak bekerja. so, bile aku dok pusing2 kat kB. intai2 la nak bekerja. hope sangkut lah kat mana2 organisasi. hehehehe. kalo dapat, maknanya, bekerja la aku. tapi, its ok lah. keje mana2 pon aku x kisah, sbb aku memang nak bekerja sangat nie. duit2 pon dh pokai kot.

petang tadi, mase dok blogwalking, aku menerjah blog Yana dan Dak Encem dia. wah!. suka nengok diorg, dah kawen. hehehe. gambar diorg pon cantik. tahniah buat Yana dan Ujang. hehehe. ramai blogger yang pergi umah diorg.

p/s : btl ke hari nie hari IBU?. selamat hari IBU bt mak,. dan ibu2 seMalaysia. sebenarnya, hari2 adalah Hari IBU. hehehehe

(kasih sayang anak kepada Ibu)..hehehehe.

aduhai!!. aku pon nak tgk jugak lah, antara aku ngan dak2 kelas aku yang lain, sape dulu yang akan kawen. hehehe. aku rindu kenkawan. sungguh. tambah2 dkt kenkawan sebilik, kenkawan satu practical dan kenkawan satu kelas, sumpah rindu!. rase macam kita pon dalam cuti sem. hik3. tu la, mase time belajar, x nak hargai. tengok!. sekarang dah jadi macam nie. hadoi!.

(sape la yang akan naik pelamin dulu ye?. i'm waiting for ur 'kad wangi'...)

urm. jom le kita ke tajuk asal. actually, macam nie. td, mase dok makan2 sizzling ngan mak kat tesco sambil tunggu kakak aku temankan ank sedara aku dok main. aku cube la memberanikan diri bertanya mak aku, apakah esok mak aku ade planning nak g mana2?. mak aku tanya, nape?. aku jawab, aku nak g pantai esok. mak aku tanya lagi, pantai ngan sape, wat ape?. aku kata, pegidating. mak aku tanya balik, dating ngan sape?. aku jawab, dating ngan gewe (kekasih) la. hehehehe.

suasana bungkam. hehehe. nasib baik mak aku bagi, hehehe. thank u mom. mak aku tanya, gewe yang mana?. aku terpinga-pinga sambil menjawab, ngan yang ari tu lah. hehehehe. nasib le. erm. akhir nya aku berani jugak nyatakan dekat mak aku mengenai CINTA aku. hehehe. dan aku merasa semakin yakin bahawa, aku tidak boleh meninggalkan si dia. sbb mak aku sudah bersoal selidik tentang dia. dia yang menjadi Teman aku. hehehehe. "sayang, akhirnya, saya berani dan yakin tentang hubungan kita!!."

dan tidak d sangka-sangka, rahsia hubungan aku ngan si dia d korek2 oleh kakak ku tersayang. ceh2!. kakak aku kata, aku dah semakin pandai, pandai masak, pandai jaga baby, dia gak kata, aku dh boleh kawen. how dare she said like that?. aku balas balik, mana boleh, sbb dia blm kawen. aku x nak langkah bendul. nti x pasal2 dia mintak rumah ke hape yang mahal2 ke. aku nie dah la pokai, duit pon setakat nak lepas2 je. hahahahahaha. aku pon x tau bile kakak aku nak kawen. "sis, cepat2 la kawen, kalo ko dah kawen, boleh la aku planning awal2 nak kawen bile!"..hahahahahaha. gatal betul dah aku nieh. ceh!.ceh!.ceh!. padahal, umo belom lagi tinggi. baru nak jejak alam dewasa. so, dont wory, aku nak pastikan mase2 hayat aku d isi dengan perkara yang berfaeda. aku xnak sekat kebebasan sendiri. bkn nya ape, if dh kawen nti, aku kena la jage kelakuan aku sbg isteri, jge kehormatan suami, jge makan-pakai dia, jge macam2 la. rase mcm x tercapai akal den!.

(sengal)

(x leh blah).

so, ngan gambar2 macam tu ke korunk kata aku dah patut kawen?. perangai pon mcm budaks2 lagi...huk3.

urm, udah ler. t aku postkan entry baru ye??..



*note : sayangilah keluarga anda!.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki