KLIK - KLIK

May 02, 2011

ape yang perlu kamu tahu tentang aku!!~~

assalamualaikum wbt dan hye.

okey. ini entry kedua untuk hari yang bertarikh 3 mei 2011. okey. jom selidik ape yang kamu perlu tahu tentang aku. bila kamu tahu, mungkin kita akan lebih senang untuk berkongsi cerita as a friend. kan peribahasa ade mengatakan, "tak kenal, maka tak cinta"..jadi, marilah kita berkenal-kenalan.

  1. nama penuh aku : najibah binti che awang
  2. asal aku : kelantan darul naim, negeri Cik Siti Wan Kembang
  3. menetap di : kg Chicha
  4. adik beradik aku : 5
  5. aku yang ke : 4
  6. D.O.B aku : 17 mei 1990
  7. kalo dah asal kelantan, for sure la aku d lahirkan di : HUSM kubang kerian
  8. seorang gadis yang berkaca mata
  9. kadang2 gila2 jugak
  10. antara ape yang kamu perlu tahu tentang aku :
- bila si dia memberi perhatian pada aku
- menghargai nilai sentimental
- sayang family
- suka pada Satria Neo, Proton Myvi (kalo lah aku de duit...)
- tak boleh berjalan tanpa jam dan purse
- suka travel
- sedaya upaya cuba memenuhi kehendak keluarga
- sayang DAQ2795
- sayang si dia
- berbintang Taurus
- seorang yang sensitif
- suka layan lagu yang suka d dengari
- rase macam x lengkap if x dapat on9 dalam mase sehari
- masih merindui JY
(ape lagi ek??)...

>so...harap kalian dapat la tahu sedikit sebanyak tentang aku. jika kalian sudi untuk me'link kan detail tentang kalian, leh la komen dan tinggalkan link detail tentang kalian. mungkin, aku leh elakkan daripada melukakan hati kalian semasa kita bersahabat. kalo boleh, biarlah kita bersahabat untuk selamanya.




*note : salam perkenalan.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki