KLIK - KLIK

May 01, 2011

mungkin kah aku rindu?!!~~

assalamualaikum dan hye.

okey!.dah beberapa hari aku x berblogging. adodoi!. okey. actually, aku sendiri x tau nak cerita ape. cume, maklumlah, sekarang kan aku dah abis diploma. dah mengganggur secara rasmi. nak cari keje pon belom ag. hahahaha.

back to our topic. sebenarnya, aku de termimpi kawan lama aku. muhammad rashid ramli. hahahaha. aku pon x tau nape lah mimpi dia. mungkin sbb dah lama x contact dia. atau mungkin sbb td pg, mase on da way ke kb ngan family, aku terlihat kelibat dia d dalam DAV5247 ayah nya. aahhh. dia mana perasan akan kereta mak aku. just berangan je untuk d ingati oleh dia. hahahaha. x kisah la. bile dok kat umah nie, tetiba aku jadi teringat akan kisah lama. kisah yang d mana bermulanya keretakan persahabatan kami.

rasanya, x perlu lah untuk d ceritakan semula kerana aku bimbang cerita itu akan mengaibkan pihak lain. mungkin cukup jika hanya kami2 sahaja yang tahu. well. sampai sekarang aku mengingati dia sebagai teman aku. dia juga sebenarnya masih ade d tempat tertinggi d hati aku sebagai seorang kawan. cuma, aku malas nak ganggu dia. t ade pihak yang marah. hahahaha.

mana x nya, daripada tahun 1998 lagi aku bersahabat ngan dia. cume, untuk 1,2 tahun kebelakangan ini, aku bukan lagi berhubung seperti sebelum nya, d mana kami boleh d katakan agak rapat d satu mase dahulu. hehehehe. sudah lah. mimpi itu mungkin hanya kerana aku rindu akan dia. dia yang tidak merindui aku sebagai sahabat.

no hal!. okey. chow!




*note : mimpi adalah mainan tido

2 comments:

Hazieq Sanat said...

mesty best kan jumpa sahabat lama...

cik najibah said...

ye. best. tp x jumpe. walaupon d satu kampung. hahahaha. adatlah.

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki