KLIK - KLIK

May 25, 2011

bicara tentang REMAJA~~


assalamualaikum wbt, selamat malam, dan hye.

okey!. bertemu lagi dalam post kali nie ngan kamu2 semua. actually, aku x tau nak entry kan ape. cume yang aku tau, aku mau entry kan jugak. okey!. kali nie aku nak bicarakan tentang REMAJA dan aku. tipu lah korunk, if korunk kata korunk x kenal dan x tau majalah keluaran karangkraf yang bertajuk REMAJA. hehehe. sekali lagi, aku "ter...beli" majalah tersebut. aku bukan nya sengaja nak membeli. cerita nya macam nie, 2-3 malam yang lepas, aku g Mydin Mall ngan mak, kakak, dan ank sedara. sesudah berborong d Mydin Mall tu, aku ingat nak beli Clorets untuk d kunyah d waktu keje. bila dah masuk kedai tu, tetiba, aku "ter" sekali lagi..iaitu, "ter...tanya" dan "ter...beli"...ape lagi "ter...layang" la duit rm5.. hahahahaha. korunk ade lihat or beli REMAJA isu 15Mei2011??. fuh!!!. aku x tau nape aku masih lagi "ter...beli" majalah itu. sedangkan umo aku dah 21tahun. sudah tidak lagi remaja. but, masih berjiwa remaja. LOL!.

heheheheh. perasan je aku nie kan?. padahal, tuan nya x remaja pon. dah macam mak orang. ahhhh..ade aku kisah?. bagi aku, aku harus yakin ngan diri aku sendiri sbb. Allah dah ciptakan yang terbaik untuk aku. dan aku yakin, setiap yang berlaku pasti ade hikmah. if aku cantik, x mungkin aku mampu menjadi aku yang sekarang. isshhh!!. melalut-lalut lak aku nieh. aku cuma nak cakap sal REMAJA. satu-satu nye majalah yang menjadi kepantangan aku. kepantangan aku untuk aku terus membeli if aku sudah "ter...nampak" majalah itu d mane2 kedai dan if aku de duit waktu tu, 99% perlakuan aku waktu itu adalah, aku akan beli. bagi aku, REMAJA ini terlalu banyak faedah nye, semua sal remaja akan d selitkan d setiap helaian. tambah lagi ngan info2 yang perlbagai, setiap satu keluaran akan d selitkan dengan isu2 semasa yang d keluarkan untuk menyedarkan remaja2 tentang dunia d mase kini, juga cerpen2 yang sangat menarik untuk d bace.

nak tau ape lagi istimewa nya REMAJA d hati aku??...

  • cover yang menarik.
  • model2 cover yang cantik.
  • helaian kertas yang nampak ekslusif.
  • punya info diet yang menarik.
  • punya ruangan soal jawab untuk ketahui personality.
  • punya info mengenai lelaki.
  • punya ruangan zodiak.
  • cerpen yang TERBAEK!!.
  • ade jugak ruangan novel.
  • fesyen terkini yang cun.
  • ruangan idola yang mampu memberikan motivasi pada aku.
  • hehehe. nak tau lagi?. sila la beli. sebab terlalu banyak yang bermanfaat.



(15Mei2011 punyer isu. Hanis Zalikha (blogger terkenal..) dan Izara Aishah yang jadi cover)

cantik kan? sbb tu lah, aku sukar untuk berkompromi dengan REMAJA nieh. banyak ag majalah REMAJA, cume aku dah malas nak bukak beg besor aku tu, dan selerakkan kemudian upload untuk korunk tengok, sbb lepas dah uploag gambar untuk korunk tengok REMAJA aku, sape yang nak kemaskan?. aku jugak nok!.

actually, membeli dan membace majalah REMAJA nie bermula dengan kaklong aku, kemudian jatuh kepada kakak kedua aku, dan aku lak yang terjangkit. sehingga la sekarang.

but...kadang2, aku beli REMAJA sbb cover dia yang menawan ngan cerita2 atris2 Malaysia. yang hot2 kowt. tak caye?. g la beli dan bace..

(macam nie layak jadi cover REMAJA tak?.hahahaha)
(kalo yang nie jadi cover pon..cun ape?. hahahaha ;) )






*note : nie lah hobi turun temurun.


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki