KLIK - KLIK

May 16, 2011

im Back with my new age~~

assalamualaikum wbt, hallo, dan hye..

hai korunk. sehat?. harap2 korunk semua sehat. okey!. sebenarnya, aku dh lama x hapdate blog. well. hari nie kan 17mei2011. hari pertama dalam umo aku yg ke21. wah!. x sangka, dah 21 tahun aku nie, dah tua. dah boleh kuar mengundi. (but, aku x minat nak main politik)..

hari lahir aku beza sehari dengan hari guru, 16mei setiap tahun, pada 16mei jugak la ank sedara aku yang pertama selamat keluar dari perut ibunya ke dunia. sekarang, dah 3 tahun umo nye. semalam, bersempena ulang tahun kelahiran ke3 tahun ank sedara aku, aku pon menyambut ulang tahun 21 aku sekali ngan majlis dia. hehehehe. happening.

hehehe. untuk ruangan entry nie, xdapat aku nak tunjukkan gambar suasana d majlis itu. melainkan gambar kek aku yang sedap. hehehe. nti aku upload gambar kek aku tuh. actually, aku jugak rase bersyukur..bersyukur sbb, aku dapat tebus balik khilaf aku d semester5 ari tuh. aku sememang nya menyesal sbb telah membiarkan pointer aku jatuh d semester5. mse semester3 aku dpt 3.61. tapi untuk semester5 jatuh sehingga 3.33..banyak kan jatuhnye. memang malu.
(21 years old of me!!)

but, untuk menebus kembali, aku berusaha untuk mendapatkan balik gelaran AKJ yang aku pegang. dan untuk terakhir nya aku sebagai penuntut Diploma Pemasaran di PTSB, aku mampu memegang kembali. walaupon sangat jauh dengan ape yang aku targetkan, aku bersyukur. yang lepas, biarlah lepas. aku sangat bersyukur. dan mak aku pon dh x marah2 aku sbb aku dah berjaya dapatkan balik AKJ itu. terima kasih!. terima kasih buat semua pensyarah2 yang x jemu2 mengajar aku, terima kasih buat teman2, terutama classmates2 yang mampu membuatkan aku lebih memahami apa yang d ajar oleh pensyarah2. I LOVE U alls. dan sukacitanya, resut itu d tujukan kepada ibu bapa, pensyarah dan kawan2 yang selalu bersama aku d saat2 aku jatuh dan bangun. kamu semua adalah terbaik.

d saat umo aku mencecah ke 21 pada hari nie. aku masih mencanang ape yang harus aku kerjakan untuk mase2 free aku nie. atleast, dapat gak sikit duit tambahan. x kan la aku nak melangut je kat umah?. tunggu duit jatuh dari langit, sedangkan..ma ngan abah aku pon dh kekurangan duit. tapi, x pe la. aku memang nak cari keje gak pas aku balik antar kakak aku ngan baby dia ke KL t. actually, malam td, aku masih mengharap pada seseorang akan col aku dengan mengatakan ucapan, SELAMAT HARI ULANG TAHUN HUN, atau SELAMAT HARI LAHIR HUN atau HAPPY BUFDAY HUN..tapi..xde. aku hampa.

tapi, aku sedar, mane ade dia nak ucapkan macam tu untuk aku. siapa lah aku d sisi dia kan?. sekadar, satu kenangan yang x patut d ingati. sesuatu yang memeritkan bagi diri dia kerana telah salah berkawan ngan aku..mungkin!. sape je yang tahu kan?. heheheh. x pelah. aku sudah maklum akan hal itu. mungkin jugak, aku x pernah memberi apa2 makna dalam hidup dia. sbb aku 90% yakin akan 1 hal, iaitu, dia telah memberikan jam tangan aku, yang pernah aku bg dia pakai dit adik dia. well. aku dapat tahu bile lihat FB adik dia. mungkin jugak, jam itu sengaja d tayang kan untuk menyedarkan aku bahawa ape jua yang aku lakukan x mungkin mampu melembutkan hati dia yang sudah membuang aku.

its okey. aku tau dia sudah bahagia ngan hidup dia sekarang. lagipon, buat ape dia nak toreh kembali luka yang pernah dia lalui bersama aku kan?. bukan kah itu hanya memberi kesedihan pada dia, insan d sekeliling dia dan aku?. bukan kan begitu?.

urm. sudahlah, lupakan aje. d kesempatan ini, aku jugak nak ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih buat sahabat2 yang me'wish bufday aku hari nie. x kisahla melalui FB or phone. korunk terbaik. terima kasih atas ingatan tarikh bermakna aku itu. terima kasih juga buat MY LOVE, Ahmad Syauqi Redha atas ingatan kepada baby mu ini.hehehehe. terima kasih kerana menyayangi aku. terima kasih kerana mengingati ulang tahun kelahiran baby. LoVe U.

si dia mengucapkan ucapan seperti ini....

"HEPPY BFDAY BABY, SMGA DPNJANGKAN UMO N DMURAHKAN RZKI, BIEY SYG BABY SNGT2, I LOVE YOU SO MUCH, MUAHS2 "

hehehe. ape macam?. romantik x?. hehehe. aku ingat dia dah lupa HB aku. rupa2 nya dia ingat. dia kata..

"MSTI LA INGT,KN BABY MKWE BIEY Y TRSYG." (wah!!. terharu aku beb)...

Hehehehe. korunk mesti nak kenal ASR aku tu bagaimana dan siapa kan?. hehehe. aku x mau lagi publishkan gambar dia. aku nak buat korunk semua tertunggu dan tertanya2. biar suprise gitu. hehehe. lagipon, aku rase blm mase nya untuk korunk kenal dia. masih baru hubungan ini. aku beruntung dapat cople mcm dia sbb dia sangat syg aku, dan sangat memahami aku. alhamdulillah. aku tau, Allah datangkan sesuatu yang lebih bermakna untuk aku ats putusnya kasih syg aku dan JY. thank u, Allah.

okeylah. out dulu. t hapdate baru datang. see u.




*note : selamat ulang tahun ke21
bt diri sendiri.



No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki