KLIK - KLIK

May 29, 2011

inilah kali pertama dalam hidup aku~~

assalamualaikum wbt, dan hai..

actually, d malam2 nie.aku xde la nak update jugak. sebenarnya aku hanya nak ceritakan tentang Inilah kali pertama dalam hidup aku. kali pertama bila aku terpaksa berjauhan ngan keluarga selama beberapa hari di mana, aku tidak d benarkan untuk mengambil cuti gara2 aku baru seminggu bekerja. well. itulah yang aku patut korbankan bila. aku sendiri yang MERELAKAN diri untuk memulakan kerja awal2 ari tuh. but, its okey. sbb mak aku x lupakan aku. mak aku selalu bertanya, bila nak g umah moksoh?. moksoh tu sedara2 family aku jugak lah. so, buat beberapa malam sepanjang ketiadaan family aku d sisi aku, aku perlu menumpang d rumah moksoh.

actually, aku kalo boleh. x nak susahkan moksoh. tapi, aku nie gurl..ape2 pon. bahaya nya tetap ada. jadi.ape2 pon. aku kena g umoh moksoh. aduh! ade la dalam 3 malam kena g umah moksoh. rindu khalis. ank sedara ketiga aku..

apa2 pon, by hook or by crook, i must do that.




*note : rindu family.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki