KLIK - KLIK

May 09, 2011

sehari je beb. mana tahan~~

assalamualaikum dan hye.

ape khabar?. hehehe. harap korunk baik2 je. mungkin dalam post kali nie aku nak berkongsi sedikit tekanan aku dkt korunk. (tekanan la sangat kan?, padahal saja2 je.). bagini cerita nya, korunk tau kan yang aku terima tawaran bekerja dkt farmasi K*** tapi x sangka lak aku, keje nya kena berdiri sapenjang masa. tapi sebenarnya memang la boleh kalo nak duduk, tapi boleh dok kejap2 je la. hurm!. sape tahan beb?. hari pertama dah kena berdiri. lenguh kot. lenguh dia tu naik sampai ke pinggang.

sampai pagi nie, lenguh kaki masih terasa. untuk pengetahuan korunk, aku sebenarnya x bersungguh jugak untuk bekerja lagi d farmasi sbb aku bkn nak bekerja tetap, lagi pulak, aku tak berapa minat nak bekerja dkt sana. lagipon, korunk pon tau kan, yang aku hanya nak mencari pengalaman kerja. adui. tapi siyes, memang penat keje farmasi. aku surrender sbb aku tak tahan nak kena berdiri selama 9 jam, tolak ngan rehat selama 1 jam. mungkin jgk sbb nie pengalaman pertama aku kerja kat farmasi, memang agak terasa la kena berdiri lama tu.

maaf ye, mungkin aku x mencabar buat korunk untuk terus bekerja d farmasi itu. tapi, aku x mampu melawan keterbatasan aku untuk berada d situ terus, lebih baik aku resign sblm ape2 yang lain terjadi. moga2 aku blm terlewat untuk berhenti.




*note : nerbes nak bgtau bos.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki