KLIK - KLIK

January 24, 2011

48~~



salam semua...well~~
kali nie...aku nak share sesuatu ngan korunk...
sesuatu yang hanya aku dan adik beradik aku yang hargai...
aku dan adik beradik aku sayang sangat dekat dia...

sebab...kerana dia...aku dan yg lain mengenali dunia melalui anugerah NYA...
sesungguhnya...aku dan yg lain merasa bertuah kerana bisa mendapatkan dia...
dia adalah yang terbaik di dunia bagi aku...
kerana aku...dia hampir kehilangan nyawanya...

jadi...aku akn tetap menghargai ape yg bermakna bagi dia...
walaupon aku x dapat meraikan yang special untuk dia kali nie...
aku tetap nak postkan ucapan layangan untuk dia...
insan yang paling aku sayang...

mesti korunk pelik...siapakah dia yg di maksud kan...
well...dia adalah MAK aku...
bagi aku...dia lah mak, dia lah ibu, dia lah mummy, dia lah mama, dia lah mum, dia lah umi...
dan dia adalah segala2 nya buat aku...

tanpa dia...aku x mungkin kenal dunia nie...
so...untuk tarikh 24.januari.2011 nie...
aku nak ambik kesempatan nie...untuk ucapan kan...

SELAMAT ULANG TAHUN KE 48...

(mum with her beloved cucu)

(dedicated the cake only 4 u mum...)

(happy belated bufday mum)

(open the card...mum will see...how much i love u...i love u like the way u are...because u r my mum)
(aku selenga bersama ngan mak yg aku syg)

(tanpa mu...aku mungkin x berada d bumi)....


love u mum....



*note : proud to be your daughter....muaaahhh!!!


No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki