KLIK - KLIK

January 28, 2011

akhirnya~~

salam...wah!! pagi2 lagi aku dh teruja nak post kan dkt blog aku nieh...
well...keterujaan aku bukan nya ape...korunk tau ke nape aku teruja??...
aku teruja sebab aku dah jumpe balik kawan aku...kawan sekolah menengah teknik dulu...
kami agak baik...dan dia selalu ade ngan aku mase form4...

mse form5...dia homesick...dan tukar sekolah teknik...
dan aku paham...dia tukar sekolah teknik yang lebih hampir ngan umah dia...
d pasir mas...well...aku bersyukur pada DIA kerana...
sekarang...aku dah jumpe dia...aku happy sangat2!!!

(huda...)
(hope...i can meet u, friend...)

thanks to huda...sbb add jie...
kalo huda x add...sampai bile pon jie x tau huda ade fb...
dah lame jie cari huda...x sangka 28.01.2011...
huda berjaya mencari jie...

well...jie harap...satu mase nti...kita akan jumpe...
dah lame x jumpe...lepas huda pindah sekola...
terus loss contact...sampai la semalam...
tq again...
( my friend...keep dis friendship till da end....)

hehehehehe....

*note : akhirnya...ku temukan dirimu wahai sahabat!!!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki