KLIK - KLIK

January 29, 2011

entry khas tentang the meaning of LOVE!!~~

salam...so, how r u today??...well...aku harap semua reader2 dan semua penjengah2 inibelognajibah.blogspot.com sehat2 selalu ye??...amin!!! moga2 DIA kabulkan doa itu...

ok...kali nie aku nak tnya ape maksud LOVE pada korunk??...
kalo bagi aku...LOVE 2 mmg sgt indah...indah jika kita memberi kepada yang mencintai kita jugak...

hehehe...kalo nak tanya aku...sejujurnya...aku pernah merasai LOVE...cume...takdir tak mengizinkan aku untuk bersama LOVE untuk tempoh yang lama...sepanjang ingatan aku...LOVE yang aku benar2 inginkan dari insan yang aku sayangi hanya sempat bertahan untuk tempoh 2 bulan...well itu adalah LOVE yang lama...kalo 1st love aku...aku x tau berapa lame sbb dia adalah kawan sekola aku dulu...x ingat sgt...rase nya x sempat 2 bulan...

well...now!!..aku terima seadanya...dan aku dh dapat menerima kenyataan bahawa meaning of LOVE yang aku harapkan dari insan yg aku sayang belom cukup kuat untuk d berikan kepada aku...aku akur...tapi...bohong la kalo aku kata...aku boleh hidup tanpa LOVE...hahaha..ape2 pon...keep in touch...ye??...jum layan gambar2 yang sesuai untuk entry kali nie...all about LOVE...


(1st meaning of LOVE...)


(aku cube mencari makna LOVE)
(LOVE)

(itulah true meaning of LOVE)
(ya,...aku temui makna LOVE bersama ko...tapi takdir x membenarkan aku terus bersama ko utk LOVE...)
(itu betul....)
(beginilah hati aku sekarang.....)

(aku letih...letih nak menyingkirkan sebaris nama ko...aku letih!!...aku dah cube...tapi aku akan cube lg)

(yg ats nie....aku tujukan khas buat insan yg aku sayangi...JY...)
(i gave u my heart...but u was made it broken...)


SO....thats the meaning of LOVE from me....

jangan main2 ngan hati perempuan...dengan pasangan anda...kerana mereka juga adalah insan biasa seperti anda...yang memerlukan kasih sayang, perhatian, belaian...dan sebagainya...yang selayak diterima oleh mereka...sbg pasangan anda...

setialah kepada mereka2 yang menyayangi anda...kerana mungkin mereka adalah jodoh anda...tapi jika mereka bukanlah jodoh anda...anda mungkin akan berjumpa dengan seorang insan yang layak selayak layaknya untuk berada d samping anda sehingga ke akhir hayat anda...

kerana...DIA telah menciptakan wanita dari rusuk anda...yang sesuai untuk anda...yang akan menjaga anda...yang akan menjadi wanita yang paling baik untuk anda selayaknya anda...

dan...percayalah bahawa lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik...jadi, jika anda adalah baik...maka pasangan anda juga adalah baik...

sekian sahaja dari aku...(najibah)




*note : jodoh pertemuan adalah dari DIA...
serahkan segalanya pada DIA ...
kerana DIA lebih tau ape yg baik untuk anda...



*p/s : LOVE is CINTA...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki