KLIK - KLIK

January 19, 2011

lewat dua minggu!!~~

tahukah anda wahai sekalian pelajar2 politeknik tuanku sultanah bahiyah...

bahawasanya...takwim poli telah berubah....

walhal...mengikut takwim lama...

aku as a dpr 6c student...akan stat exam pada 18.04.2011...

hal ini d nyatakan sendiri oleh KP jabatan Perdagangan...

Puan Sharifah Yuhayu....aka my PA....

huhu...ku ingat kan exam aku akn abis pade 14.04.2011...

tapi nampaknya...hujung bulan 4 baru abis....

waaaaa~~~ape perasaan aku setelah mengetahui kena dok lama lagi dkt kulim??...

sanggup??...ohhhh!!!~~jika aku d tanya sanggup untuk merindu lg??...sudah tentu aku akan menjawab tidak....

jika di tanya...adakah aku sanggup dok sini untuk habiskan sisa2 terakhir diploma d sini...
akan aku jawab..ye...!!!!~~aku sanggup demi pelajaran aku...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!~~aku perlu bernafas dengan lebih tenang....

uhhhhhhh!!~~

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki