KLIK - KLIK

January 19, 2011

bedebom!!!!~~

huhu...salam semua...

mcm ne ari nie??... sehat ke??... well...hopefully u all sehat...

ok...today aku rase malu sangat... malu sbb...

  1. aku jatuh BEDEBOM lam dewan JP...nape aku leh jatuh??...aku jatuh sbb mase 2 aku masuk dewan...lam gelap...x nampak tangga...mmg memalukan...walaupon mse 2 hanya roomate2 aku yg de sekali...tapi malu yg amat...aduh!!!~~ *blusshing rase muka aku....
  2. markah kuiz pemasaran strategik aku jatuh BEDEBOM...yg nie memalukan ag...malu sbb aku hanya dapat 54... sgt memalukan...xpernah aku dpt markah sesisikit 2 kalo kelas en.firdaus...tapi mungkin sbb aku x study giler2...asyik main2...ahhhh!!!~~aku perlu lakukan perubahan untuk itu...

weelllll....utk mengubah semua tu...aku akn selalu kuatkan hati untuk terima kedukaan yg pernah berlaku...aku akn selalu BERPIKIRAN POSITIF...

aku berjanji...untuk menjadi orang yang berjaya...dan berjasa...dan aku berjanji untuk menghormati sesiapa saja yg patut d hormati...

aku x cube untuk tidak pedulikan ape yg org lain katakan pasal diri aku...kerana aku adalah aku..dan hanya aku yg tau ape yg aku lalui...

even semua 2 amat menyedihkan hati...aku berjanji untuk lepaskan semua seiring ngan mase...aku percaya...lambat laun...mase akan bawa aku kepada kebahagiaan dan kejayaan...

aku hanya perlu berusaha dan bersabar...

dan d kesempatan nieh...aku nak mintak maaf kepada semua atas ape yg telah aku lakukan pada kamu semua...well~~just believe on me...aku x sengaja melakukan semua 2...

dan aku akn cube untuk tidak mengulangi nya lagi...

insya ALLAH....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki