KLIK - KLIK

January 19, 2011

sunyi~~

kesunyian nie amat menghimpit dan mencengkam hati aku...

aku amat merindui kamu....

tanpa kamu...aku hilang...

hilang...hilang dalam realiti yang tidak d sedari...

kerana mu aku merindu...

kerana mu...aku menjauhkan diriku dari menerima cinta lain...

kerana mu...aku mencari2...

hanya kerana mu mungkin yang terakhir yang akan aku cintai...sayangi!!~~

salahkah jika aku meminta secebis kasih sayang mu??...

meminta secebis cinta dan perhatian dari mu??...

aku hanya ingin d cintai, d sayangi dan d beri perhatian...

andai dirku tidak layak untuk mu....

kamu izinkanlah aku untuk terus mencintai mu d sini...

walaupon d saat itu...kamu tidak lagi milik ku...

aku akan berbahagia untuk kebahagiaan kamu...

aku d sini...sentiasa ingin melihat kamu bahagia bersama insan yang kamu cintai...

aku seperti d alam fantasi yang aku cipta...alam fantasi yang aku cipta untuk bersama kamu...

aku sentiasa terdengar bisikan cinta dari kamu...semua nye seperti baru saja berlaku...

aku sentiasa terbayangkan kamu menyanyikan lagu2 untuk ku...

tapi aku akui...aku akur...mungkin kamu berada dalam dilema...

aku tau kamu terpaksa mencari d mana kaca dan d mana permata...

aku izinkan kamu PERGI dari hidupku jika itu yang kamu mahukan...

aku izinkan kamu MENCARI siapa yang kamu lebih sayangi...

pergilah...pergilah kepada insan yang kamu sayangi...

jangan lah kamu risaukan diriku di sini...aku sentiasa mendoakan kebahagiaan kamu walaupon aku dan kamu terpisah jauh...

walaupon kamu tidak menjadi milik ku...

kerana aku tau...bercinta x semestinya memiliki...

dan aku tau...ape yg d sayangi...itulah yang harus d lepaskan...

aku RELA melepaskanmu...

membebaskan kamu...PERGI dan terbang BEBAS tanpa aku...

tapi ingatlah...ingatlah bahawa...aku d sini...sentiasa MERINDUI kamu...




to JY...
only u in my heart....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki