KLIK - KLIK

January 29, 2011

tak rugi!~~

salam...

entry kali nie...aku berbesar hati nak cakap bahawa...aku x rugi ape2 pon...
korunk pelik ye??...hehehe...jgan kusut2 kan keadaan...k??...
cume aku nak cakap...

kalo ade orang yg x nak kawan ngan aku...
aku x kan halang dia2 itu...
sebab...kalo dia2 itu x nak kawan ngan aku...

masih ade orang lain yg sudi berkawan ngan aku...
so...aku x rugi ape2 pon...
lagi pon...aku mane boleh halang dia2 tu kan??...

so...aku anggap semua itu adalah dugaan...
dan aku kena dan wajib pikir kan dugaan yang berlaku secara positif...
well...aku adalah aku...aku cube melindungi diri aku daripada melakukan kesilapan yang sama...

aku xnak kehilangan kawan lagi seperti yang pernah aku lakukan dahulu...
well...tolong maafkan aku jika aku pernah menyakitkan hati kamu...
sesiapa yg berkawan ngan aku...tetap akan menjadi kawan aku selamanya...

selagi kamu mahu berkawan ngan aku...
selama itulah aku akan berkawan dengan kamu...


*note : kawan adelah harta penting selepas family buat aku...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki