KLIK - KLIK

January 27, 2011

hope~~


aku masih begini...begini??...macam mana 2???...macam mana??...

ko x nampak ke aku nie?...ko x nampak aku tengah rindu ko??..ko x nampak??...

ko memang dah buta agaknya...aku heart ko...

tapi ko x nampak...atau ko buat2 x nampak??...

ko tau kan aku sayang ko sorang je...nape sampai hati ko lakukan macam nie??...

antara aku, ko...ade dia...dan dia memang sayang ko...

so...aku xkan interframe hal antara ko ngan dia...

aku paham,..aku paham aku adalah kenangan...dan dia adalah kenyataan...



(aku hanya mampu berharap)

dan...maafkan aku...maafkan aku sbb mengenang kenangan itu...

aku sumpah...aku sumpah...bahawa aku x tau sampai bile aku akan gilerkan ko...

welll...mmg aku tau...aku yakin...sblm ko ade org lain yang aku sayang...

tapi aku x tau...nape...ko ngan dia...orang yang aku kena sayang...

dan setiap kali aku serius ngan orang yang aku kena sayang...

setiap kali tu lah aku kena lepas kan...

aku tau...aku paham maksud pepatah "mencintai, menyayangi tak semestinya memungkinkan kita akan memiliki dia"...

dan atas kata2 itu lah aku masih mampu bertahan...bertahan dengan menjalani hidup aku bersama kekuatan yang DIA berikan...

aku hanya mampu doakan ko ngn dia bahagia...

aku x kan mendoakan sesuatu yang buruk untuk ko ngan dia...

(aku akan terus berharap...)

mungkin dengan cara itu aku akan menjadi lebih kuat, lebih matang...

dan...percayalah kata aku...aku mengharapkan ade sinar kebahagiaan untuk aku suatu mase nanti...

walaupon ko bukan lah untuk aku...aku masih mengharapkan akan ade seorang insan yang akn membuatkan aku bahagia selamanya...

(kuharapkan kehadiran insan yang akan bahagiakan aku selamanya...aku yakin ade!!)

ok...chow...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki