KLIK - KLIK

January 17, 2011

miss u dem much~~

salam..ah!!~~

hari nie...jiwaku bercelaru lagi...

kanape??...kerana KAMU....

kamu yang aku inginkan...

yang aku dambakan....

can i show ur picture in my blog??...

walaupon...aku berazam x nak cople utk 2011....

tapi hatiku masih ade kamu...

tapi dapatkah kamu mendengar keluhan hati ku??...

urm..well...untuk mengelakkan daripada berlaku sesuatu d satu mase nti....

aku x kan pamerkan gambar kamu d sini...

but.....aku masih teringat puisi, sajak yang kamu berikan khas untuk aku...

tapi aku tidak tahu...apakah sajak, puisi itu kamu bg pada org lain jugak atau tidak....

wallahua'lam bissawa'....

hopefully u r not do like that....sbb kamu tahu kan gi mana rase nya hati aku yang x keruan menerima perpisahan yang telah berlaku antara aku dan kamu....

aku merindui kamu....tersangat2....

siapakah orang yang aku rindui??...sudah tentu JY....my only JY...ahhh!!!!...tapi macam aku je yg terlebih-lebih....

huk3...sob4...but i really2 miss u dem much...love u dem much....

d kesempatan nieh...aku nak pamerkan puisi, sajak yg pernah kamu berikan....

berikan aku ruang untuk terus mengingati kamu....

.........................................................................................................................................................................

Tika kita bersua hati mula tergoda
Payah nak dilupakan walau seketika
Tidak pernah terduga cinta mula berputik
Bagai kan tak percaya aku jatuh hati
Kaulah kekasih yang amat ku sayang
Andai tidak bersua pastinya ku merindu
Kerana hati dah tertawan
Kerana cinta dah terbena
Yang pasti kini
Hanya kau saja bertakhta di hati ini
Kan ku sunting diri mu sayang
Kan ku bina istana cinta
Kau kekasih ratu hatiku selama-lamanya
Hati usah diduga hanya mengundah resah
Cinta di hati ini hanyalah untukmu
Kau kesayanganku penyeri hidup ini
Haruman kasihmu melekat di jiwa

Hun engkau sumber ilhamku
Hun penyeri malam-malamku
Hun datanglah engkau padaku
Bersama harum haruman kasihmu oh...
Hun engkau penawar rinduku
Hun aku menyintaimu
Tanpa hadir kasih tak bererti
Katakanlah hanya aku di hatimu
Berkatalah engkau cinta kepadaku
Percayalah aku sayang kepadamu
Percayalah rinduku hanya untukmu
Selama-lamanya
Meranalah
Diriku andainya kau pergi
Menangislah
Jiwaku andainya kehilangan dirimu
Kutanamkan impian
Kulebarkan harapan
Moga kita hidup bahagia


from : kamu....

..........................................................................................................................................................................




note : ada kamu d hati...
mood : berharap...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki