KLIK - KLIK

January 22, 2011

aku rindu kamoo!!!~~







ahhh...aku x pedulik ape ko nak kata terhadap aku...

yang penting...aku rindu ko...ko tau x??...aku rindu ko...tau x??

ahhhh...ko mane nak pernah tau sbb ko x sayang aku...

ko dah ade org lain...aku kat sini...mcm org bodoh sbb masih berharap...

dan masih rindu ko...aku pon x paham nape aku rindu lagi dekat ko...
bayangkan jika itulah air mata aku


padahal ko x layan aku lagi dah...

aku sedih!!!...aku rindu!!!...hanye tuhan yg tahu hati aku...

semua yg aku wat x kene...setiap malam aku rindu ko...menyeru nama ko...

tapi harapan aku hanye tinggal harapan sbb tiap hari aku menunggu mesej dari ko...

padahal...xde pon...urrrmmm...kalo aku boleh bertanya, perlu ke aku rindu ko lagi??...

bermakna x aku dekat ko??...betul ke ko dh x sayang aku??...dulu ko kata ko sayang aku...

aku percaya...tapi....ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!....sesungguhnya...aku benci ngan diri aku sendiri sbb masih berharap masih sayang dkt ko....
ahhhh...miss u!!!

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki