KLIK - KLIK

April 19, 2010

cerita mengenai family~~




++my family++

nie lah ahli keluarga aku...aku sayang sangat same mereka...

aku rase mcm nak berkisah tentang family aku lak dkt korunk d lembaran nie...

oklah...family aku asalnya ade 7 org...tidak termasuk abg ipar, kakak ipar dan ank sedara aku yg bernama nur khairunnisa 2...

abah aku ngan mak aku dah kawin lame kowt...walaupon mcm2 dugaan yg mereka lalui...

mereka tetap bersama hingga ke hari nie...dan aku harap sampai bile2...sampai akhir nyawa...

sbb aku suka tgk parents aku bahagia...kalo x...x kan la diorg bersama sampai hari nie kan??

adik beradik aku lak ade 5...termasuk aku la...

susunan lak...yg 1st, kak long, pas 2...bro, then kak ngah, aku yg ke4 dan yg bongsu adik aku...laki kowt!!...

tahun 2007...kak long aku kawin...ngan abg ipar aku yg bernama fakhrulhamidi...

setahun berkahwin...keluarlah nur khairunnisa@anak sedara aku yang sgt pintar nie...hehehe...dan sgt nakal...

bile umo aku nak masuk 19 tahun...abg aku lak yang kawin...ngan akma suhana...sekarang diorg ngah menunggu detik kelahiran kelahiran bayi pertama hasil perkongsian hidup mereka...

anyway...mak aku lahirkan akak aku yg sulong 2 mse tahun 1982, selang dua tahun pas 2, lahirlah pulak abg aku pd thn 1984...bile 4 tahun berlalu...lahirlah akak aku pd thn 1988...then, tanggal 17.05.90...maka lahirlah seorg lg puteri yg d beri nama najibah(aku lah 2....hehehehe)...setelah enam tahun aku menjadi anak bongsu...mak dan abah aku d kuniakan anak laki dan aku d kurniakan seorg adik lelaki...

hehehe....mcm 2 la kisah family aku...aku bahagia sangat ngan family aku...tanpa diorg tiada lah aku...dan sampai sekarang...bile umo aku dah nak masuk 20 tahun nie...aku lebih menghargai family aku yang sangat2 menyayangi aku...

segala nasihat diorg bg agar aku x leka ngan dunia nie...segala didikan agama, dan didikan adab akan aku gune kan sampai bile2 kerana dgn ajaran nie lah aku boleh menjadi diri aku sama seperti diriku pada saat nie...

jase diorg x kan ku lupakan...abah, mak, kak long, abe, kak ngah dan adik...i love u so very much...kasih sayang nie x kan hilang selagi hayat d kandung badan...

buat abg long(abg ipar) dan kak kema(kak ipar)...u all make my family complete...tambah2 lagi...kita dapat 1 baby...dan 1 lg bakal menyusul...doaku semoga semua nya baik2 saje...terima kasih kerana menyayangi keluarga kami...

dan semoga ngan keizinan ALLAH...keluarga ini akan menjadi lebih besar saiz nya ngan kehadiran org baru...insya ALLAH...hehehehehe...i like children!!!..bcos i can gotel2 diorg...hehehehe...erm...dah xde pape kot...dan

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku pon kena la out dulu...

p/s: 2 my family...i love u all so very much!!!...hanya ALLAH yg tahu betapa banyak sayangku ini kepada kamu semua...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki