KLIK - KLIK

April 29, 2010

tak tahu~~

assalamualaikum...hallo, hallo, hallo...hai!!

kali nie aku nak kongsi sal perasaan aku...seriusly aku x tau mcm ne perasaan aku yg sbtl nya...

seriusly aku x tau nape aku boleh terima seseorg lelaki...then, aku rase mcm x sesuai je ngan dia...aku x tau nape aku x leh terima org yg cinta aku...

aku x tau ape yg aku tgk pd sorg2 laki 2...yang dh de org punyer 2 la yg aku kejar...nape ek??...

setelah lebih 8 hari dan beberapa jam...aku cople ngan dia...maka, secara rasminya bg aku...aku ngan dia dah clash...

so, aku xtau r bg dia mcm ne...bap, bile aku msg dia...dia x balas...so, bagi aku...kami dah xde pape...

so...sekarang, aku single lg...aku terima...mungkin, bukan jodoh aku ngan dia...

semalam...aku tersilap sent msg dkt abe din...pg td lak, aku silap sent kt abe har...mmg malu...tp diorg x cakap pape pon...cume gelak2 mcm 2 je la...

mungkin kah aku masih menaruh perasaan dkt En K??...atau nie hanya mainan perasaan??...aku x tau...seriusly aku x tau...

td...aku ambik gambar En K??...bile aku kata aku nak ambik...dia kata ''ambiklah''...
hahahaha...

tapi...seriusly beb...malam nie aku rase sunyi sangat...org yg aku harap agar dia syg aku...sgt menyepikan diri...azi lak...langsung x balas msg aku...

aku x tau la...yg nie kali ke berapa dah aku cople, then aku putus...aku bkn x usaha utk mencintai org yg syg aku...tp aku x mampu...aku x tau nape aku lebih suka pd org yg x penah pandang aku...

apekah nie effect drp putus cinta dan sekaligus, putus sahabat ngan bekas sahabat aku dan juga bekas pkwe aku dulu??...mungkin...tp aku x tau la...sbb aku kdg2 rase mcm serik giler nak cople...

tp...aku ngaku, aku nie jenis cepat terima lamaran diorg utk awek diorg...nape sbb nya, aku pon x tau...mungkin aku lom tol2 ready nak ade komitmen...ye r...aku ngan ketidakyakinan aku utk jd awek terbaik diorg...kekurangan aku...boleh ke diorg terima??

kdg2 aku rase lelaki xkan dpt terima aku sbg kekasih diorg...sbb diorg x tahan ngan perangai aku...aku pon pelik...ape kurangnya aku??...sdgkan aku tgk ramai ag org kat luar yg bahagia...sedangkan aku msh mcm nie??...

tp aku x salahkan diorg atau sape2...sbb nie takdir aku...dan aku percaya Allah x kan bg beban yg aku x mampu pikul...sbb Allah tahu sejauh mane kekuatan aku utk menanggung segala dugaan yg di berikan...

segalanya tinggal kenangan je...aku xtau la apekah aku nie hanya menyusahkan org di sekeliling aku??...sbb semakin lama aku rase mcm banyak lak yg aku bt salah ngan diorg...

aku belajar untuk lupakan semua kekcewaan, segala kesedihan lepas...tapi, sampai sekarang, aku lom dapat lupakan...

sal g langkawi minggu depan lak...bile last2 minit, ramai lak yang menarik diri...ari 2...kan main ag nak g...tp, bile dah dekat2 nak g...masing2 bg alasan, dh biase g la, banyak keje la, sayang nak tinggal ofis la, syg nak tinggal bunga la, bos x bg g la...aduh!!!...memang r rase mcm nak tarik diri gak...

tp bile d pikirkan nie la peluang yg ade...baik pegi je...dah alang2 semua d tanggung...rugi lau lepaskan peluang...bile d pikir2 balik...dah org lain xnak g, biarkan je la...bkn nye gune kaki dirog tuk jalan pon kan??...

dengar katanya En Jailani akan ditukar tempat berkhidmat...aduh...mesti aku akn rase rindu dkt En Jailani yg agak periang org nye, yg suka menyakat...yg suka hiburkan hati org lain d kala org lain berduka...

erm...aku rase agak serabut kepala aku mlm nie...tp aku nak hadapi semua nie ngan rase sabar ngan yakin...utk soalan..''siapakah yang akan ke langkawi bersam kitorunk??''...kitorunk akn tau pd minggu depan...sape yg bawak beg besar dan naik bas, diorunk 2 la yg akan bersame kitorunk...

aku malas nak kisah sal org lain...

kalo petang2 aku naik motor g ambik adik aku sekola...aku terpikir gak, ada baiknya lau aku suh parents aku je yg carikan jodoh utk aku...sbb aku dah penat nak terima cinta org yg aku x leh terima cintanya...sbb aku dah penat cinta org yg aku sayang dan yg aku suka, sedangkan diorunk x rase perasaan yang aku rase...kdg2 aku rase diri aku nie x pandai carik peluang...tapi aku nie pemalu...

tgk la contoh yg aku dah bt...aku penah bgtau seseorg 2 yang aku suka dia...tp dia kata nti kita bincang...tp sampai ari nie...senyap je...so, aku x mo berharap lg kowt...biar r mase yang tentukan...

tp seriusly...aku happy bile dpt bersame ngan dia...mse2 yg ade, walaupon sekejap, aku rase happy sgt...bile die tenung aku, bile dia sorokkan barang aku, bile die sengih dekat aku, bile die ade ngan aku...aku amat menghargai nye...walaupon, mungkin niat dia hanya ingin melindungi aku, mahu hiburkan hati aku sbg org yg die leh anggap adik...

aku terima...jarak umo kitounk, xde la jauh sgt...tp leh tahan gak r...sbb lebih drp 5 tahun...huhuhuhu...aku harap perasaan nie leh reda...dengan waktu yang aku akan lalui...sbb aku tau dia dah de makwe...

jd, aku x mo runtuhkan masjid yg akan di bina...serius, aku x mo jd penghalang @ perampas...aku lebih rela hati aku hancur drp hati org lain yg hancur...gambar die yg ade ngan aku, akan aku simpan sebaik mungkin...

sbb 2 je yg aku leh wat kenangan...ape lah die ngah wat sekarang ek??...aku nak msg pn malas...sbb die x balas msg aku...

aku pon 1 kan??...ape aku harapkan bile aku msg org yg dh berpunyer??...xkan la die nak layan aku kan??...mestilah die jimat topup die utk awek die...aduh!!!...nampaknya, memang aku x leh berharap la nie ek??...

huhuhu...sudah2 lah tu NAJIBAH...please lupakan, semua...harapan yg xkn jd kenyataan 2...kau xkn, dpt semua 2...lupakan...xkan kau xserik2 lagi ngan kisah kedukaan, ngan kisah kekecewaan yg kau pernah lalui dulu??...sudah2 lah kau hancurkan hati org yg mengharapkan cinta kau...npe kau x leh terima cinta org yg btl2 nak dkt kau??...kau berserah lah segala ketentuan kpd ALLAH...

bile aku bace ayat2 Allah...barulah aku rase ketenangan 2...tp pemikiran aku tetap x leh lupakan masalah2 yg berselirat d kepala nie...aku sgt mengharapkan ketenangan 2 kekal d jiwa aku...agar aku dapat lupakan masalah2 yang berselirat nie...

sungguh aku rase sangat tertekan ngan situasi nie...
repot L.I aku lom wat ag...bahan2 dah ade...dan aku harap aku dapat wat repot ngan baik...

erm...pe lg ek???...ngan cara nie je aku dapat luahkan rase hati aku...aku malu nak kongsi ngan kawan2 aku...aku takut andai mereka fikir aku nie jahat...aku takut andai diorunk akn menjauhkan diri dari aku...aku x mo benda 2 jadi...perit sgt lau kena lalui situasi 2...dah berkali2 aku kehilangan kawan...

bg aku kawan nie salah satu anugerah yg x ternili daripada Allah...jadi, aku nak sangat hubungan kawan nie kekal sampai aku mati...

2 je harapan aku...kalaupon aku terpakse hilang cinta yang aku nak...aku x nak kehilangan kawan...sbb diorunk terlalu istimewa bagi aku...

bt sahabat, maafkan aku...aku tau aku byk susah kan korunk...tp demi Allah...aku sayang persahabatan kita...dan aku sayang korunk...

oklah...xde pe dah aku nak cakap...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...so,

i need 2 out now...

muahsss!!!...gud nite...

assalamualaikum.....

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki