KLIK - KLIK

April 27, 2010

coretan hati~~

assalamualaikum...
kali nie aku x tau pe tajuk yg khusus utk new post kali nie...sbb aku terlalu btk pikir sal diri aku...rase mcm dah jadi kacau...

erm...dah 3 hari aku x post cerita terbaru aku ek??...aku nie kan nye ape, time x de mood...memang susah r nak menulis tau nak luahkn rase hati aku nie...

sbnrnya, 27.4.2010 nie tamat la seminggu hubungan aku ngan azimuddin 2...kitorg ok je...cume de gak time2 bertegang urat...tp x de r sampai nak putus2...

erm...dok opis pon xde keje...td aku tido d opis...hahhaa...ngantok sgt!!...tido je la...tambah ngan kesunyian yg melanda hati aku nie...baik aku tido...

bile aku sedar je...terdengar mcm suara abe din...rupanya mmg dia ade kowt...hehehe...malu aku...tp aku wat muke bodoh aku je...

tp aku majok kowt ngan abe din...ye r...asalnya dia dah janji nak g belik goreng pisang...tp alih2 die suh ayah man...meradang r aku...

huhuhu...aku dh mtk maaf kowt ngan dia...tp dia x balas msg aku...jawab nye, jmpe esok kt opis je la...

erm...npe aku rase mcm kwn aku tipu aku??...ntah la...sal nie aku malas cerita...nti dia bace...so, aku malas nak story...

huhuhu...ok lah...see u nest time...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu..bye..

assalamualaikum...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki