KLIK - KLIK

April 23, 2010

sejarah hari ini..~~

assalamualaikum...

hari nie byk sejarah kowt??...kuar ngan family...g umah tok sedara...
hari nie kan dah x puase...makan bukan main banyak ag korunk tau??...semua benda makan...

kalo g umah tok sedara aku...memang x sah lah kalo x makan...
hari nie hari ke3 cople ngan B...dah majok...tp dia pandai kowt...
bile aku respon msg dia...dia cakap kita lupakan lah semua 2...

erm...bebalik pada cerita umah tok sedare aku yg dkt Telosan Pasir Puteh 2...
berdekatan gak r ngan jeram pasu...lame kowt x g jeram pasu...
ag 1...dkt situ2 gak ade tempat kem yg aku pernah g mase dok teknik bachok dulu...yg kerpunyaan JPA 3...sekarang dh jd mcm asrama kowt...

rindu gler...teringat mase aku ngan yg lain kena berlari dari tempat kem ke jeram pasu...dah la mase 2 aku ngan uzur syrie...abis gugur semua...hehehehehe...
rindu sgt dowh...tocim sikit...

pas 2...balik je...rase ngantok gler...pas smyg zuhur, sempat kot lelap mata...
b4 sent my bro tuisyen kat al-amin kubang kerian...balik je dari antar adik...terus msg B...then, tido...

ngah syok2 tido...kakak aku dtg dan kata nya" 'weh, bangun ambik hanif...pkol 5 dah..'...secare otomatik aku bangun dan get ready 2 fetch him...dah lewat 15 minit kot...mesti adik aku marah...

on the way nak g 2...ternampak lah DAY 4004...tgk gerangan pemandu...ceh!!!...like i assumed...that was Muhammad Rashid Ramli...my ex friend...hehehehe...terase rindu lak kat dia...hehehe...tp sekarang aku dh dapat terima kenyataan ngan ketiadaan dia...aku dah leh terima hakikat yg kitorunk x lg berkawan...

oklah...

nampaknya, RADIO DUDAH BERBUNYI...

i got 2 go now...want take a dinner with mum and sis...so hungry...

assalamualaikum wbt.

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki