KLIK - KLIK

April 21, 2010

selesai sudah~~








assalamualaikum...

kali nie...aku nak berkongsi sal kedatangan lecturer ptg td...aku ingat diorg x jd dtg...

yela...dari pg sampai jam 4.30 kowt aku tunggu??..baru lah diorg dtg...memang takut gak r kowt...tp wat stedy je...

dia suh isi borang...ade 2 borang...1 borang just isi nama dgn no pendftrn...1 lg isi bg penuh...sambil2 isi borang...dia ade tanya gak mcm ne l.i kitorunk...

best ke x??...ade gangguan ke x??...hubungan ngan staf yg lain ok ke x??...so...kitorunk jawab...semua ok...

erm...tp bile dah lepas je kdtgn lecturer...memang rase tenang...yela...kalo x...berdebar hati nie...tuhan je tau...

tp alhamdulillah semua nye jalan ngan lancar...thanks 4 Allah...hope diorunk x komen yg teruk2 sal kitorunk...

hehehe...lecturer yg dtg...lawak btl...sempat ag kowt wat lawak??...hehehe...gelak2 la kitorunk...

dan sekarang...rase kenalim dah hilang...esok akan jd spt biasa...tp esok maybe busy ngan update sistem primary d opis...

aku kena r belajar sikit...sng aku nak tlg staf wat keje...selagi aku kat sane...aku nak ringan semua beban diorunk...

lebih2 kak yah...dia sungguh workaholic...x aku nafikan dia selalu gak dtg lewat...tp keje siap kowt??...

dah lah dia x de anak buah utk keje bawah dia...aku je la yg jd anak buah dia utk 5 bulan nie...ape pon aku memang happy dtg tolong staf PPK PS nie...

sbb diorunk baik kowt ngan aku...bos pon ok...nti, bile aku dah tamat L.i mesti aku akn merindui mereka...rindu saat2 makan bersame, rindu saat2 keluar bersame, rindu saat2 mase yg d kongsi bersame, rindu saat2 bergelak bersame...i sure... i will miss this moment...

utk itu, aku nak la dedikasikan ucapan syg aku dan ucapan terima kasih aku buat semua staf di PPK PS...terutamanya, dkt EN AHMAD ZAMANI(bos) yg byk bg penerangan ttg PPK PS, EN IBRAHIM FIKRI (che him) yg byk ajak aku naik MYVI dia...hehehehe...atas urusan keje la...TUAN AZYAH ZAMZILAH (kak yah)yg byk bg kepercayaan kpd aku utk siapkan pendaftaran ahli dlm sistem primari, EN AZHAR (abe har) yg byk bt aku ketawa, EN SAKERI (abe yie) yg byk bg aku peluang utk duduk d kerusi musing 2...hehehe...sory abe yie sbb selalu berebut kerusi abe yie, EN JAILANI (abe ja) yg byk bg peluang berniaga d kedai peladang selama sebulan bile tiba giliran aku utk jage kedai peladang dan yg paling penting...saat2 abe ja bwk kitorunk g nirwana naik Navara dia kowt...bangga aku dpt naik kereta abe ja yg besar dan cantik dan mahal 2...bile ag aku leh naik kan??...btl x??..., PN SITI ROSSELAWATI (kak siti) yg byk bg moral support utk aku...ttg ape???...itu rahsia aku ngan kak siti je, PN SHAMSIAH (kak sha) yg selalu ajak aku teman kan dia g USM...heheheh..no hal...aku iklas tlg kak sha, EN OTHMAN (ayah man)yg aku anggap mcm ayah aku kowt...dia baik!!...mekasih ayh man sbb bg jie tumpang lori DBL ayah man 2...besh naik sbb ade air-cond...hehehe, EN KAMRUDIN KASSIM (abe din@abah)..hehehehe, yg suka menyakat setiap drp kami yg ade d PPK PS 2...mekasih sbb bg jie naik DAK7901 abe din 2...kenangan 2 xkan jie lupakan...buat PN YUNIDA, TUAN MARIAM, PN ZAWIYAH, PN ROZILAWATI, RAJA MAHANIFAH, RAJA NORAINI, EN ZAIDI, AYAH MAN...terima kasih krn memberi layanan yg baik buat jie...jie x kan lupakan jase baik korink semua...I LOVE U ALL...I WILL MISS ALL THE SWEET MOMENT THAT HAPPENED BETWEEN US...

wah...sedih nya aku...touching sikit mlm nie...tp aku luah kan ape yg aku rase d dasar hati...yela...aku sgt menghargai stp kenangan aku berlaku lam idup aku...

l.i aku stat 11.01.2010-11.06.2010...bile dah tibe saat utk aku tinggalkan PPK PS dan staf2 yg ade...aku pasti sangat2 sedih dan aku pasti sangat2 merindui diorunk...sbb diorunk...byk ajar aku tentang suasane keje, byk ajar aku utk disiplin d waktu keje, byk ajar aku yg keje sebenarnya x la stress sgt...aku hargai sangat...

erm...banyak kenangan pahit manis sepanjang l.I nie...kenangan nie akn lengkapkan idup aku...akn menjadi pengalaman idup aku utk aku jalani idup aku ngan penuh berhati2 agar aku x lupa asal usul aku...

sblm terlupa...bt abe har, abe ja dan abe yie...mekasih sbb byk belanja air pg2 hari...hehehehe...

insya Allah...dh xde idea nie...

ok lah...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu la...gud nyte...bye2...

assalamualaikum... :)

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki