KLIK - KLIK

April 19, 2010

cerita mengenai sahabat~~



++my bes friend...ever and ever...++



++kawan2 poli...da best!!...DPRC batch july08'++




di malam yg dingin nie...terase rindu lak dkt sahabat baik aku...

aku nie org yang suka bersahabat...sahabat 2 memang la ramai...

tp...kalo sahabat yg sgt2 rapat 2...memang hanya beberapa org saje la...

bg aku...kawan susah dan senang nie bukannya senang nak cari...

tol x???...sahabat baik aku nie sentiase ade bile aku sedih dan happy...

walopun diorg nie suke sgt perli aku...diorg sgt memahami aku...

bile aku perlu kan seseorg...diorg selalu ade...walopun kitorg di takdirkan utk tidak berade d IPT yg same...hubungan kitorg tetap utuh...

bg aku...xde sorg pon yg dapat ubah PERSAHABATAN aku ngan diorg...

sbb aku selalu menginginkan mereka sbg sahabat yg plg baik yg pernah aku jumpe...

ok lah...aku pon dh xde idea...d kekosongan nie...aku nak la lampirkan wajah2 sahabat aku...yang rapat atau x...bg aku same saje...bezanya...ade lah rahsia tersembunyi antara yg rapat ngan yg x rapat...hehehe...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki