KLIK - KLIK

April 18, 2010

erm...puase vs kek~~

hehehe...ari isnin 19.04...aku puase ganti...

tp bawak kek g opis...

hehehe....semua org tnya knp bawak kek kalo puase??...

hehehehe...ade ke patut tanye mcm 2??

mcm la...org puase x leh bwk kek??...

bkn nya makan..hehehe...

ari nie memang aku x cari dia...

tp dia masok ke opis dan tanya kenape menyendiri...

wah...ayat nye...hehehe...aku cakap nothing...

kata ku lg...main game lg besh kowt...

pas 2, aku g kedai peladang...

siap panggil umi-umi lg...

ape lah...aku ingat dia cakap sorg...

rupanya dia tanya aku...aku mane dengar...

aku khusyuk dok nyanyi...

ngantok pon ade...yela..semalam jam 12 kowt tido...

bangun 5.20 kowt...sahur~~~

aku minum air segelas je kowt...

hahahaa...kering la tekuk aku nie...

huhuhu...tp sabarkan diri...demi puase ku ini...

hehehehe....ayat!!...demi puase ku ini...ahak3..

perot ku berkeriok...berlagu, berirama...semua ade..

kesian dkt uncle PKP....dtg nak ajak aku minum air...

mane boleh minum kalo aku puase...

ntah2 nti dia pikir aku elakkan diri daripada dia...

padahal dia dah tau aku nak puase ari nie...

hehehe...tp sabar je la...

erm...nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena out dulu...nti aku post yg baru nyer...



oklah...aku chow dulu...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki