KLIK - KLIK

April 20, 2010

erm...puase lagi...2nd last kowt today~~

20.04.2010...

second last aku puase...

penat gak r...kak yah suh puase ari khamis lak...utk last...sbb hari rabu ade meeting...

so, ade tersedia makanan...tp aku x tau lagi mcm ne...kena tgk dulu lah...

aku happy siot hari nie...mane tak nye...dia de dekat je kowt ngan aku...

tp...2 x merubah kenyataan pahit yang aku harus terima...memang la pahit...

tp terpaksa aku terimanya...banyak gak r keje...menaip je kowt...hehehehe...

borink2 g kedai peladang...jalan2 la katakan...kalo lah dia tau isi hati aku??...

mcm ne??...hehehe...aku x tau la mcm ne penerimaan dia nti...

tp aku buat bodoh je kowt...ag pon, x lame lg...kitorg x kan jumpe ag dah...

erm...esok lak sambung keje...malas tol r...bile malas, aku main game je...

bertanding ngan abg ja...hehehe...semua dh terken badi main game da...

erm...ok lah...

nampaknya, RADIO SUDAH BERBUNYI...

aku kena la out dulu...

No comments:

trademark pemilik wilayah

"men are like shoes. some make you feel taller, some make you feel so small"

"semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah masa hadapan"

"selagi aku mampu menyayangimu...selagi itulah aku akan menangis keranamu"

"untuk mendapatkan yang terbaik, kita kena lepaskan ape yang kita gengam sekarang"

iklan sana sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nota kaki

nota kaki